Sv: Dagens Ord: Korvdans

Beskrivning: Du står naken utan byxor och juckar snabbt så att både pung och pitt slår upp mot magen och röven, den sistnämnda kräver att man har en ovanligt lång pitt.

Thumbs up Thumbs down

Sv: Dagens Ord: Korvdans

Här på Södra Lång dansas det mycket korvdans ska ni veta...

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Dagens Ord: Korvdans

"Du står naken utan byxor och juckar snabbt så att både pung och pitt slår upp mot magen och röven."

Jesus Hitler, ända sedan jag var ett litet runkbög så har jag alltid trott att korvdans är när man "vevar" med armarna medsols (som när man vevar en stor köttvev horisontellt, när man stoppar korv) samtidigt som man roterar höfterna motsols... HAR JAG GJORT FEL HELA LIVET?! Aivan/shout Aivan/shout Aivan/shout

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

Sv: Dagens Ord: Korvdans

Korvdansen ska inte beskrivas mer än så eller avbildas, eftersom vi alla har en högst personlig uppfattning om hur den går till och lämnar mer åt fantasin att inte riktigt veta.

Var som när Onkel Kånkel var med på bild i ett reportage i Aftonhoran där han tyvärr gjorde många fans besvikna då det visade sig att han inte var 140cm. hög och vägde 200kg. sa han då.

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Dagens Ord: Korvdans

Ahaa. Definitionen ska vara dold i homomörker. Då är det lugnt. Aivan/smile

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

Sv: Dagens Ord: Korvdans

Här kommer grekisk härlig korvdans i grupp, blööh på er alla och måtte Ostfralla inte ha råkat bli fuskpk och börjat hänga på familjeliv. https://thisvid.com/videos/the-greek-fl … ern-dance/

Snoppen sitter på kroppen och mår toppen!

Thumbs up Thumbs down

Sv: Dagens Ord: Korvdans

Såg mycket härligt ut!

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>