Sv: Dagens Ord: Bleppa

Beskrivning: Ett lite mer naturligt alternativ till blipp där man istället duttar kortläsaren med sin mögliga flenspenis.

Thumbs up Thumbs down

Sv: Dagens Ord: Bleppa

Bleppbleppbleppblepp ---https://xam.nu/f/bleppecpryck.gif

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Dagens Ord: Bleppa

Försökte bleppa på glasbanken idag,men då åkte jag ut!

Det finns tre sorters människor: De som kan räkna och de som inte kan räkna.

Thumbs up Thumbs down

Sv: Dagens Ord: Bleppa

Testa i morgon igen. Men säg då till kassabiträdet innan du bleppar att du identifierar dig som ensamkommande homosexuell dvärg från Afghanistan med klimatångest och stort engagemang i hbtq-frågor. Då ska du se att du kommer bli annorlunda behandlad mot idag. Aivan/wink

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Dagens Ord: Bleppa

Idag är det fredagsmys,så då blir det t-röd å fanta. Alla ingredienser finns på macken så jag bleppar där på vägen hem.

Det finns tre sorters människor: De som kan räkna och de som inte kan räkna.

Thumbs up Thumbs down

Sv: Dagens Ord: Bleppa

Ja gu' va majsigt! Berätta gärna sen hur det gick.

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Dagens Ord: Bleppa

Mycket smidigt att bleppa, men det gäller att ha en snabb spermobil så att inte väktarna eller snuten hinner ifatt en.

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

Sv: Dagens Ord: Bleppa

Arga fistarens rättegång, långt men lite halvroligt hur Stasi lägger ner tid och energi samt en massa scattemedel på bleppande: https://www.youtube.com/watch?v=VnMYGSUmUI4

Tjillepitten

Sv: Dagens Ord: Bleppa

Hua! Stå inför skranket är aldrig roligt! Har som tur bara gjort det två gånger och det var innan jag blev total-homo-megapervo och slutade bry mig om sådana trivialiteter, samt att dom ansåg det meningslöst att åtala mig så fort det ställdes till med utsvävande perversiteter på gator och torg, spermobilracing, stjäla på Systembolaget m.m. m.m. varje dag. Resurserna skulle då inte räcka till för att åtala sådana som Anders för att snatta/stjäla lite kött.

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>