Sv: Dagens Ord: Matspiska

Beskrivning: En anordning för mansaga. Särskilt om männen heter Mats, då brukar de förtjäna ett extra kok stryk. Matspiska ingår ofta som en del i de BDSM tortyr-kit för sängkammaren, som såldes in hos kvinnorna i början på förra seklet. Där finns även anvisningar om bl.a. hur man gör tillslag mot pungen för att maximera smärtan. Detta brukar inte vara populärt hos männen, och sägs ligga bakom 98% av alla skilsmässor i modern tid.

Vem hade kunnat ana att QUNGAS var ett sådant kukgeni på dikter? yikes

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

Finns det någon tråd typ "vers & prosa"? Eller "böglimerickar"?

Doktorn sa att jag har alla bokstavskombinationer som finns, utom IQ...

Det bedagade ludret i Borgholm gick för en slant,Bleppe betalade med veckans pant. Bleppe var oskuld i stjärten,detta gicka bevisa ty det hördes när Bleppe skulle fisa. Horan fistade med glädje och njöt och skrapade tänderna på Bleppes spröt. När Bleppe var klar så besteg han sin tron och rullade hem över bron. Bleppes piller blev kvar i horans kök där Bleppe nyss la en mök. Bleppe vände om och knullade horan igen tills hon kom. När Bleppe åter gick ut till spermobilen så upptäckte han att det var punka,så Bleppe började i desperation att runka. Horan gapade och Bleppe sprutade,det var så den här sagan slutade!

Doktorn sa att jag har alla bokstavskombinationer som finns, utom IQ...

sillstryparn skrev:

Finns det någon tråd typ "vers & prosa"? Eller "böglimerickar"?

Vi har ju The neverending 5-ordsDIKT - tråden. smile

Skaparen av Mortiscism.

Oj! En böglimerick om mig! smile

https://xam.nu/f/runkgubbe.png * * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * * https://xam.nu/f/runkgubbe.png

Måste vara en väääldigt gammal berättelse om den är sann, då det nämns att du var oskuld i stjärten. yikes

Skaparen av Mortiscism.