Tråd: Hej!

Hej!

Sv: Hej!

Syster Märta har gett mig stränga åthutningar att inte heja på okända hursomhelst, följer jag inte anvisningarna (vilket händer alltför ofta ändå) brukar det sluta i  gråt, tandagnisslan och straffbatongterapi.  Men  en inte alltför högoddsare är att Bleppe  inom en inte alltför kort tidsrymd, när snurrepillren och seglardrickan har börjat verka kommer att säga hej också.

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

[sjunger] Blepplepplepplepplepp... Häääj! *flaffa flaffa flaffa* *duns*

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *

Hej.

Öh. HEJ! Jag har rökt SHÖMK!
*Drar fram yoghurtbössan.*
Öh, när man hälsar så... Skakar man snopp? ...Tror jag.
*Nervösa knark-spasmer.*

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

Hej *fniss*

Åh, *phu* där var du ju, Ostis! Trodde du hamnat i källaren på ÖIA fram till påska.

Ska sanningen fram så blev det en tur i veckan akut  till Moserinstitut am  Berlin för akut svängbäddsterapi med kissbad då jag råkade ut för nått "återfall" som syster  Märta uttryckte det.  Jag är inte helt  klar på vad som hände men det var nått om att jag började läsa morgontidningen (Örkelljunga Kuriren) förde samtal med jourhavande syster om taxeringsvärdet på villor i  Djursholm och fördelen med Mexitegelvillor.  Vet inte vad som hände men efter besöket på MB så är jag  tydligen stabiliserad igen, bajsade nyss på mig i tvångsbyxan och ser mest fram emot att använda morgontidningen till att bygga sperma-papier mache-slott med penis prinsar i.  Det känns tryggt att  syster Märta kan sin sak och att  den terapi jag får hjälper.

Ok. Så bra. Själv målar jag tavlor föreställandes streckgubbar med gigantiska penisar. Det är bra och avkopplande terapi för mig det.