Sv: Dagens Ord: Lussemus

Beskrivning: Tillgänglig fitta under luciafirandet. Inte lussekattens motsats, även om det är frestande att tro det.

Thumbs up Thumbs down

Sv: Dagens Ord: Lussemus

Förstår ingenting av dedära. Frågade min överv...*öhum!* kompis hur man gör för att bli en riktig man. Han sa att det mest handlar om att jaga mus, eller dra en tarzan om man inte får något. Därefter satt jag och tittade på alla tom & jerry-avsnitt som fanns, samtidigt som jag drog och slet i en tarzanfigur av plast. Är jag en man nu?

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

Sv: Dagens Ord: Lussemus

Inte riktigt än. För att bli en man måste du bära den heliga vuxenblöjan en vecka i sträck och under denna tid fylla den med 30 kilo från varje skala i bs-skalan.

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Dagens Ord: Lussemus

Den heliga vuxenblöjan? En sådan som är tillverkad i masonit från Runkvik?

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

Sv: Dagens Ord: Lussemus

Mhm! Aivan/smile

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Dagens Ord: Lussemus

Legendarisk. Minns när den första VB från Runkviks masonit lanserades på 30talet. Vilket ståhej och rabalder det blev, Alla ville ha den och det bajsades som aldrig förr. Sen kom ransoneringen under kriget 39 då masoniten blev bristvara men det smugglades falsk masonit från Norge som inte alls höll måttet.

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Sv: Dagens Ord: Lussemus

Imponerande kunskap du besitter. Du skulle ha ett eget tv-program där du iförd mörk kladdig tweedkavaj besöker historiska platser där det utspelats mer eller mindre kända perversiteter.

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>