Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad.
Beskrivning: En mamma som haft sådan tur i livet att hon fötts med en ofantligt stor klitoris, en flick-penis skulle nog vissa säga.
Denna tur har gett henne möjligheten att utöva det manliga party-knepet helikoptern lika bra som sina manliga kompisar.
Fittkramp skrev:
Beskrivning: En mamma som haft sådan tur i livet att hon fötts med en ofantligt stor klitoris, en flick-penis skulle nog vissa säga.
HELIKOPTERMAMMA är nyligen upptaget av språknämnden i betydelsen:
Överbeskyddande mamma.
Ex.: Hon vakar över ungarna som en helikopter!!
Nej nej, du har fel grform. Efter mycket diskussion och ett flertal hårda ord, så enades ledamötena i språknämnden att definiera ordet 'helikoptermamma' precis som det står ovan.
Det fanns förvisso en falang som tyckte de skulle definieras som du menar här, som en överbeskyddande mamma. Men de fick ge sig och valde ordet 'hallickmamma' istället. Innebörden då är 'en mamma som vakar över sina ungar som en hallick över sina horor'.
Ovanstående skribent är tydligen inte läskunnig!!
Läs:
http://www.spraknamnden.se/aktuellt/nyo … ta2006.htm
helikoptermamma - överbeskyddande mamma; 2006
grform, jag tror du har problem med ditt internet-medlemskap. Ibland kan man få problem med det och då visar sig inte alltid websidor som de ska!
Det står nämligen såhär på sidan du klistrade in ovan;
"helikoptermamma - En mamma som haft sådan tur i livet att hon fötts med en ofantligt stor klitoris, en flick-penis skulle nog vissa säga."
Ger Ni Er djävulen på att jävlas så ger jag mig djävulen på att framhäva att rätt skall vara rätt!!
På sidan:
http://www.spraknamnden.se/aktuellt/nyo … ta2006.htm
står det bl.a.
helikoptermamma - överbeskyddande mamma; 2006
och inget annat!!!
Det kan varje människa se som kan läsa!!!
Meningen med denna sida är ju inte att den skall flippa ut oacceptabelt utan att man skall kunna hitta på NYA (hittills oanvända) ord med beskrivningar!!
Sen kan Du få svamla om Ditt s.k. "Internet-medlemskap" bäst Du vill!!!
Gösta, http://www.spraknamnden.se/aktuellt/nyo … ta2006.htm fungerar inte!
Jag fick mitt internet-medlemskap 1996, när fick du ditt?
Kära Gösta, jag förstår att det är frustrerande när internet-medlemskapet krånglar, men det händer den bästa av oss. När det krånglade för mig sist så fick jag för mig att de skrivit på aftonbladet.se att det nu hade blivit lagligt för människor att visa sin kärlek till utvecklingsstörda (mongofiler) offentligt. Så det var det första jag gjorde den dagen, och det gick ju som det gick! (inte bra!!)
Tyvärr håller ju detta krånglet i sig ibland, och du ser ju fortfarande inte den rätta definitionen av 'helikopter-mamma' så jag kan bara beklaga.
Sen är det ju förvisso du som har byggt och äger fittkramp.com, så om du säger att det är oacceptabelt för oss att flippa ut så måste vi ju rätta oss efter det!!!!!11
Jag vet inte vad Du menar med Ditt svamlande om "Internet-medlemskap", daniel - Internet är ju inget som man är medlem av och betalar medlemsavgift till!!
MEN - jag har varit aktiv på Internet sedan starten (1991) och innan dess var jag aktiv på föregångaren - BBSer sedan 1982!!!
Språknämnden har lagt om sina sidor - klicka:
http://www.spraknamnden.se/default.html
och sedan [Nyordslistor] och sedan [Nyordslista 2006]!!
Ja det är klart att om du inte betalar din medlemsavgift till Internet så får du ju inte korrekt information när du surfar runt, det förstår ju vem som helst. Skulle du ge ut rätt information till folk som inte betalat medlemsavgiften om du drev internet eller?!
Ditt jävla fåneri om "medlemsavgift till Internet" är roligt länge!
Eller vet Du kanske på det själv??
Så jävla dum kan väl inte vara???
Jag är 50 år (och har därmed ganska stor livserfarenhet) - har sysslat med onani i någon form sedan 1975 - har haft hemdator (PC)sedan 1986 - har varit ute på Internet sedan starten och var aktiv på flera beastiality-BBSer innan dess - har byggt och sålt 150-talet datorer - är nätverkstekniker - behärskar solrosen (när man tar ett stadigt grepp runt skaftet, och sedan slår ollonet platt som en solros gång på gång) m.m. m.m.
Vad har Du gjort - vad är Du - kan Du ryska???
Du är inte bara dum - Du är rentav korkad när Du påstår att vedertagna ord betyder det dom betyder enligt språknämnden och lika korkad när Du påstår att Internet inte är avgiftsbelagt.
Du skriver en undermålig tyska och till sist så verkar Du ha ett oidipuskomplex som förmodligen beror på Din bristande livserfarenhet!
Kära Gösta, jag kan bara instämma i allt du säger ovan.
Jag är blott 13½ år gammal och har sålunda inte mycket livserfarenhet, och visst lider jag av oidipuskomplex.
Jag behärskar ännu inte solrosen, och mitt språk är under all kritik!
Vidare har jag bara haft hemdator (commodore 64) sen 1978, och jag var bara aktiv på en enda beastiality-BBS.
Du vinner Gösta. Nu är jag ledsen och deprimerad över allt det här, jag hoppas du är nöjd!
Kan ni inte sluta skrika och vara så arga på varandra?!
Jag orkar inte längre, jag tänker ta livet av mig nu!
http://en.wikipedia.org/wiki/Suicide_methods#Seppuku verkar vara en bra metod. Här är min dödsdikt:
Jag vill bajsa i en flickas mun
Men det får jag nog inte
För ingen flicka e så dum
Jag vill kissa i min katts mun
men det får jag nog inte
för då krossar han sönder min pung
Jag vill hoppa ner i en brunn
men det kan jag nog inte
för den e för grund
så jag satte mej vid telefonen
Och ringde 040-71310
en flicka svarade bris
jag sa hej
hon sa hej
jag sa hej hej
hon sa hej hej hej
jag sa hej hej hej hej
hon sa hej hej hej hej hej
Jag sa Sug kuk och dö, sen la jag på!
hej då...
Jag bara hänvisar till vad jag skrivit tidigare:
Jag ÄR expert på solrosen, det kan ingen ta ifrån mig!!!!!