Tråd: Dagens Ord: Tvättbjörn

Beskrivning: Namn för det kvinnliga könet ,när det rör sig om en kramstark buskig men prydlig sak

Sv: Dagens Ord: Tvättbjörn

Syster Märta är en riktig tvättbjörn.
http://fat-lady.com/wp-content/uploads/2010/04/17.jpg

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

*sutt sutt sutt*

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *

Tvättbjörnsjaktsäsongen körs väl året runt . Märta får se upp lite

Hon kan nog få ta emot ett och annat skott kan jag tänka mig..

Vad pratar ni två om? Har det något med blommor & bin att göra? Hörde någon på dagcenter som berättade lite om det...

Ehh Ostis kan du berätta den där sagan om Tvättbjörnen o slemmiga ormen du vet ?

Ja ja ja!!! big_smile

Den sagan är ju så ruskigt otäck. Speciellt när slemmiga ormen biter och spottar sitt gift för att sedan krympa och bli så ynklig.

Nää, är den otäck vill jag inte höra. Då blir jag så rädd att jag bajsar på mig. *pfrrrh plupple* Oj. Javisst ja. Det gör jag ju ändå. FÄÄÄÄRDIIIIIIIIIIG! (raska steg hörs...)

Men Bleppe, jag trodde att du var expert på blommor och bin efter alla år på dagcenter, ni har väl ett kuddrum?
Kan bara fantisera om de mirakel tjejerna kan åstadkomma med sina tjocka tungor.

Vi har både kuddrum och bollhav att rulla runt och avlägsna kroppsvätskor i. Nu har jag fått hår på snoppen, men inte mens, och är orolig att jag är gravid efter att ha rullat runt där inne. http://i41.tinypic.com/357lthw.gif Lite kan jag iaf.

Det kan var så att du  fått några bollar i analhålet som proppar igen så inte mensen kommer. Var bara lugn och tillkalla Doktoren Dozent Brüno Gelbst så  gör han en snabb besiktning och avlägsnar eventuella bollar. IKEA-bollarna är värst.

Tack för hjälpen. Telefaxade Brüno precis en fotostatkopia på mitt kön, så han lär väl dyka upp här snart smile
Jo jo, IKEA-bollarna är både himmel och helvete. Himmel för att dom sitter så skönt. Helvete för att dom är så svåra att få ut igen.

Cheap Supra Kids Shoes sale on our website is your wise choice if you want your children become the focus of the children.It is worth for you to choose purchase some shoes at our store.Come to our Supra Shoes UK Online Store where Supra Shoes with unique design, reliable quality and lowest price are available.We would like to offer a wide variety of new styles and even new models about the Supra Sneakers Shoes for your selection,including Supra TK Society and Supra High Top.Welcome to purchase it and we will mailing it right now!Addition,you can enjoy shopping with free shipping and fast delivery.Welcome to our online store,all Supra Shoes sale is fashionable and functional.The Cheap Supra Kids Shoes for its unique stylish design will catch your eyesights if you are plan to buy a comfortable but fashionable shoes for your children.And with perfect design,the Supra TK Society Shoes will make your foot comfortable when you do some outdoor activities or other sports.The great Supra High Tops Shoes will give you comfortale feeling so you can use them often for your speed work outs.Welcome to Supra online store, We serve for you enthusiastically! Here,cheap Supra Skytop UK Online Store are a big online store to sale Supra Shoes at wholesale price,various color and vogue design,you can get Supra Shoes at affordable price and free shipping.

http://i43.tinypic.com/1495b7r.jpg